Kącik architekta – Spojrzenie na dziwne pierwsze doświadczenia studentów architektury architektury

via Aric Gitomer Czy uważasz, że architektura jest twoim powołaniem.
Czy masz pasję i dążenie do eksploracji tego kreatywnego pola i uczenia się od najlepszych.
Każdego roku wielu młodych ludzi decyduje się podjąć wyzwanie edukacji w dziedzinie architektury, ale ilu ma pomysł, co czeka ich w pierwszym dniu w studiu projektowym.
Tak naprawdę, ćwiczenia dla nowych studentów przez ich profesorów ujawniają wiele o świecie architektury.
Zwróciłem się do setek profesorów, adiunktów, adiunktów i profesorów wizytujących, aby dowiedzieć się ich ulubionego konkursu na projekt pierwszego roku.
Odpowiedzi różniły się od abstrakcji do konkretu, a także od prostych ćwiczeń rysunkowych do złożonych kroków kończących się zakończoną pracą.
Większość projektów została zaprojektowana dla osób indywidualnych, jednak niektóre wymagały wysiłku zespołowego.
Poniżej znajduje się spojrzenie na ten świat od różnych nauczycieli ze szkół z całego świata.
Ćwiczenia z betonuTe ćwiczenia są bardzo proste i pozwalają uczniowi wziąć coś, co znają i rozwijać.
Wkroczenie w obce środowisko i bycie wrzuconym do studiowania architektury może być bardzo zastraszające; te podpowiedzi wydają się ułatwiać uczniowi proces myślenia przez problem, zaczynając od znajomego: Zazwyczaj podaję prawdziwy problem projektowy, coś, co zostało zaprojektowane przez profesjonalny zespół, a klasa studyjna opracuje własne rozwiązania projektowe.
ukończyli projekt, chciałbym im pokazać, co zostało zbudowane, ale nie chodzi o to, by powiedzieć, co jest słuszne, a co złe – możemy rozwiązać ten sam problem pod różnymi kątami, to jest piękno designu.
.
Melissa Vitteri Sieg, Universidad de Puerto Rico Poprosiłem każdego ucznia o wybranie zwykłego kształtu, takiego jak orzeszek ziemny lub coś podobnego, którzy musieli zbadać jego linie, krzywe i tak dalej, aż byli bardzo obeznani z tym, a następnie użyć gromadziły informacje, aby zaprojektować coś użytecznego dla ludzi, takie jak rączka, siedzenie, przestrzeń itd.
Uczniowie mogli przedstawić rysunek lub model, co pomogło ukształtować ich wizję codziennych kształtów poprzez ich abstrakcyjne wykorzystanie w przedmioty użytkowe.
wystawiając je na kształty w naturze.
.
Edgar Caleb Gonzalez, Universidad Cuauhtemoc de Guadalajara W studiu projektowym używam wielu technik, które ułatwiają twórcze myślenie i pomagają uczniom myśleć poza schematem, takich jak burza mózgów, analogia, matryca morfologiczna i myślenie zwrotne.
najbardziej powtarzalnie wykorzystywaną techniką, w której uczniowie wybierają projekt, który jest analogiczny do problemu z projektowaniem w zasięgu ręki.W niektórych projektach, zwłaszcza komercyjnych, niektórzy uczniowie mają tendencję do używania logo firmy jako zachęty ..
Jeden z najśmieszniejszych pomysłów pamiętajcie o koncepcji studenta, która stworzyła salon wystawowy dla Mercedes Benz w logo tri-star, która była zbyt cienka, aby odpowiednio pomieścić wymagane miejsca! .
Mohammed Ghonim, Uniwersytet w Kairze Moim ulubionym ćwiczeniem dla studia pierwszego roku jest to, co nazywam ustanawianiem widma, co było jednym z moich wczesnych zadań jako studenta i uważam, że jest to istotne z punktu widzenia nauczania.
uczniowie mają zaprojektować budynek (np.
muzeum) Po pierwsze, studenci proszeni są o opracowanie konceptualnej bryły budynku na miejscu, pracującej na skalę budynku w jego kontekście, produkt jest bardzo koncepcyjny i często jest materiałem – bez modelu W tym samym czasie uczniowie muszą szczegółowo opisać okno lub drzwi do tego samego budynku, w tym ćwiczeniu dopasowują pomysł na dużą skalę do małego, dotykowego pomysłu i upewniają się, że próbują opowiadają tę samą historię.
Idealnie, po tym ćwiczeniu, uczniowie ustalili oba końce spektrum, aby mogli zakwalifikować swoje przyszłe pomysły. .
Ben Brady, Columbia University Każdego tygodnia robię swoje pierwsze roczne intro dla studentów architektury, tworząc wizualne odpowiedzi na wykłady – mają tylko kilka dni na odpowiedź (robią 4 na tydzień).
Wykłady obejmują wiele terminów architektów pochodzi z – co to jest tektonika, forma, styl, ornament, typologia, itp.
Zadania są często zuchwałe – jeden tydzień musieli ozdobić budynek funkcjonalny w odpowiedzi na Loos.
tworzyć schematyczne modele budynków z żywnością lub przedmiotami gospodarstwa domowego Poniżej znajduje się przykład! .
Sarah Lorenzen, Cal Poly Pomona via Aric Gitomer The Group Exercise Moc w liczbach! Gdy zagłębisz się w nieznany świat designu, pocieszam się, gdy ma się kogoś, kto może oderwać się od twoich pomysłów lub uczyć się od siebie, gdy przechodzisz na paluszki do tego wyjątkowego świata.
Poniższe problemy z projektowaniem dają uczniowi poczucie komfortu podczas wspólnej pracy nad stworzeniem efektu końcowego: To ćwiczenie polegało na stworzeniu mapy grupowej miasta koncentrującej się na mieście, w którym mieszkał każdy student, bez odniesienia do Google ani żadnego innego globalnego systemu pozycjonowania.
Każdy uczeń musiał stworzyć
[przypisy: deski na podłogę, kostka brukowa libet, domki bez pozwolenia ]

Powiązane tematy z artykułem: deski na podłogę domki bez pozwolenia kostka brukowa libet